Preliminary program

  

December 8, 2023 (Friday)

09:00 – 09:30
Registration of participants
09:30 – 10:00
Opening ceremony
10:00 – 12:00
Plenary session


Vývojové tendencie na trhu práce v ére digitalizácie– PaedDr. Lucia Lednárová Dítětová, MBA (TREXIMA spol. s r.o.)
Marketing of educational and scientific activities at the university: main determinants of immersion – Associated Professor Artem Artiukhov, PhD. (Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania, Obchodná fakulta EUBA)
Ukrainian economy during military conflict: assessment of damage and recovery needs – doc. Yuliia Yehorova, PhD. (Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania, Obchodná fakulta EUBA)
Aktuálne možnosti podpory exportu slovenských spoločností zo strany SARIO so zameraním na Ukrajinu - Ing. Marek Pocklan (Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu)

12:00 - 13:30
Lunch
13:30 - 16:00
Paper presentation in conference sections

 

Plenary session: Business Management, Tourism and Services in Global Environment

13:30 – 13:45
Treatment of post-covid syndrome as an innovative method in the spa industry: The Slovak Spa Case
Henrieta Harcsová
Mária Halenárová

13:45 – 14:00
Vplyvy COVID-19 na výkony kúpeľných podnikov v Slovenskej republike
Adrián Čakanišin

14:00 – 14:15
Application of the "Blue Ocean Strategy" for gaining a competitive advantage as a tourism destination
Jerguš Horský

14:15 – 14:30
Tourism crises and their consequences on air transportation
Petra Smetanová

14:30 – 14:45
Digitálna komunikácia slovenských kúpeľných podnikov: Analýza komunikácie na sociálnych sieťach Facebook a Instagram / Digital Communication of Slovak Spa Businesses: Analysis of Communication on Facebook and Instagram
Samuel Chlpek

14:45 – 15:00
Intercultural competences in management of international virtual teams in a post Covid-19 pandemics world
Matúš Dzuro

15:00 – 15:15
Creation of a tour operator product in a selected destination
Vanesa Pospíšilová

15:15 – 15:30
Vplyv vybraných faktorov na proenvironmentálne správanie slovenských turistov generácie Z
Ľubomíra Kubíková

15:30 – 15:45
Nájomné bývanie – kategorizácia, teoretické prístupy k problematike a ich aplikácia v SR
Andrej Včelík

15:45 – 16:00
Nájomné bývanie – aktívne programy podpory, úspešnosť ich implementácie v SR
Andrej Včelík

 

Plenary session: International Business under influence of geopolitical changes

13:30 – 13:45
Porovnanie vybraných ukazovateľov v krajinách Vyšehradskej štvorky
Barbara Barilová

13:45 – 14:00
Why do business centers continue to remain in CEE? Case study of selected business centers in Slovakia
Dagmar Grachová

14:00 – 14:15
EU energy security under the influence of current enonomic and strategic development
Viktória Peštová

14:15 – 14:30
Vplyv bankovníctva na medzinárodný obchod
Ondrej Hanušniak

14:30 – 14:45
Is the European Union an environmental leader in world trade?
Sára Smolková

14:45 – 15:00
Introduction to the issue of competitiveness
Andrea Hrubšová

15:00 – 15:15
Malý krok pre Slovensko, ale veľký skok pre Slovenské e-shopy: Analýza online prostredia Maďarska
Marek Petrovič

15:15 – 15:30
Zo Slovenska do Európy: Ako Amazon.com otvára dvere slovenským e-shopom
Marek Petrovič

15:30 – 15:45
Challenges and opportunities in trade relations between the Slovak Republic and Ukraine
Vladyslav Bato

15:45 – 16:00
Latest trends in international transport between China and the EU
Vladyslav Bato

 

Plenary session: Trends and Challenges in Marketing

13:30 – 13:45
Fenomén udržateľnosti prostredníctvom kontinuálneho znižovania plastového odpadu v rámci sektora golfového turizmu v srdci stredoeurópskeho geografického regiónu
Lucia Malíčková

13:45 – 14:00
Segmentation Study: Generation Y and Z Consumers in the Ecological Dental Supplies Market Kristýna Stromská

14:00 – 14:15
Generatívna umelá inteligencia ako budúcnosť technologicky vyspelej Európy
Michael Šášky

14:15 – 14:30
Trendy v digitálnom marketingu
Simona Balaščáková

14:30 – 14:45
Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z
Simona Burzová

14:45 – 15:00
Inovatívne nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie špecifického segmentu seniorov
Dominika Popovičová

15:00 – 15:15
Innovative business models
Rastislav Lauko

15:15 – 15:30
Dopady pandémie Covid-19 na Category Management
Pavol Lipták

15:30 – 15:45
Vplyv sociálnych sietí na krízový manažment
Lukáš Piatra


15:45 – 16:00
Marketing of educational and scientific activities at the university: main determinants of immersion
Artem Artiukhov

16:00 – 16:15
Ekonomicky najefektívnejší model implementácia rozšírenej zodpovednosti výrobcov pre tabakové produkty s filtrami obsahujúce plasty na Slovensku
Miroslav Jurkovič

16:15 – 16:30
Postoje slovenskej verejnosti k životnému prostrediu a ich vplyv na transformáciu hospodárstva na cirkulárnu ekonomiku
Miroslav Jurkovič